ماشین ظرفشویی زیمنس , قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس , کیفیت ظرفشویی زیمنس , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC , ماشین ظرفشویی 13 نفره زیمنس , قیمت ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284 , ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره , مدلهای ماشین ظرفشویی زیمنس , قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره , ظرفشویی زیمنس SN26M284 , ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC , قیمت ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس SN25D800GC , امکانات ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه
به وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه خوش آمدید

شنبه 27 آذر 1400

اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.

اپلیکیشن  LG ThinQ علاوه بر اینکه خانه ای هوشمند است، به شما کمک می کند تا از نظر ذهنی نیز راحت باشید. زیرا می دانید که با کمک این فناوری می توانید تکالیف را در اولویت قرار دهید و آن ها را به ساده ترین شکل و تنها با یک اپلیکیشن موبایل کنترل کنید. این فناوری در واقع خانه شما را به خانه ای در آینده تبدیل می کند که در آن می توانید همه چیز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در یک موبایل تحت کنترل خود داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 23:31

چهار شنبه 23 مهر 1399

مشخصات فنی تلویزیون سونی 65A8G (بخش دوم)

تکنولوژی OLED

کیفیت تصویر تلویزیون یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه سونی بوده است و در ساخت تلویزیون های خود اهمیت ویژه ای برای آن قائل بوده است. تلویزیون اولد  65A8Gسونی قادر است تا تصاویری با روشنایی فوق العاده بالایی را نمایش دهد. فناوری پیکسل‌ ها با قابلیت نوردهی مستقل بدون آنکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ باعث ایجاد رنگ مشکی مطلق می‌شود.

پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون به صورت جدا از هم کنترل می شوند، بنابراین کنتراست را به مقدار استاندارد ارائه می دهند و تصاویری روشن و چشمگیر را ایجاد می نمایند. به بیان دیگر باید گفت که تکنولوژی OLED از لحاظ روشنایی بسیار قدرتمند بوده و تلویزیون های مجهز به این تکنولوژی تجربه جدیدی از مشاهدات را برای شما به ارمغان می آورند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون هوشمند (SMART), سیستم عامل اندروید, تلویزیون صفحه تخت (FLAT), تلویزیون سونی, تلویزیون OLED, تلویزیون HDR, تلویزیون 4K, خرید تلویزیون سونی 65A8G,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 23:48

چهار شنبه 23 مهر 1399

10 نمایندگی برتر کولر گازی 30000 ال جی

کولر گازی 30000 ال جی در بین محصولات ال جی جزوه پرفروش ترین ها محسوب می شود. زمانی که فصل تابستان از راه می رسد، اولین وسیله و محصولی که مردم به دنبال خرید آن هستند کولر می باشد. البته این مورد بیشتر در استان‌های کویری و جنوبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هنگامی که قصد دارید برای منزل خودتان یک کولر تهیه کنید در بازار فروش با انواع مختلف و متنوعی از کولرهای با قیمت متفاوت مواجه می شوید هر کدام از آنها توسط برندهای مختلفی تولید شده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: کولر گازی 30000 ال جی, کولر گازی ال جی 30000 اینورتر, کولر گازی ال جی 30000 کم مصرف, خرید کولرگازی ال جی 30000, قیمت کولر گازی ال جی 30000 اینورتر در بانه, قیمت روز کولر گازی ال جی 30000, کولر گازی ال جی 30000 btu,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 23:39

صفحه قبل 1 صفحه بعد

به وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه خوش آمدید.
ایمیل مدیر :


خبرنامه تحلیلی هیلی بیلی
فروشکاه تی وی سیتی
قیمت بانه کولر گازی






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::