ماشین ظرفشویی زیمنس , قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس , کیفیت ظرفشویی زیمنس , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC , ماشین ظرفشویی 13 نفره زیمنس , قیمت ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284 , ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره , مدلهای ماشین ظرفشویی زیمنس , قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره , ظرفشویی زیمنس SN26M284 , ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس , ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC , قیمت ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس SN25D800GC , امکانات ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه
به وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه خوش آمدید

شنبه 27 آذر 1400

اپلیکیشن LG ThinQ خدمتی نو در هر زمان و مکان

با اپلیکیشن  LG ThinQ می‌توانید تمام لوازم هوشمند خود از اجاق گاز گرفته تا ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی را کنترل کنید. حتی این ایده که شما می توانید لوازم خانگی خود را تنها با یک فرمان صوتی مدیریت کنید یا صفحه نمایش گوشی هوشمند را لمس کنید بسیار جذاب است، چه برسد به واقعی! خوشبختانه ال جی این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است و کاربر می تواند تمامی لوازم مجهز به  LG ThinQ را از هر موقعیت جغرافیایی و در هر زمانی از شبانه روز کنترل کند.

اپلیکیشن  LG ThinQ علاوه بر اینکه خانه ای هوشمند است، به شما کمک می کند تا از نظر ذهنی نیز راحت باشید. زیرا می دانید که با کمک این فناوری می توانید تکالیف را در اولویت قرار دهید و آن ها را به ساده ترین شکل و تنها با یک اپلیکیشن موبایل کنترل کنید. این فناوری در واقع خانه شما را به خانه ای در آینده تبدیل می کند که در آن می توانید همه چیز از آشپزخانه تا اتاق خواب را در یک موبایل تحت کنترل خود داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 23:31

شنبه 27 آذر 1400

قیمت تلویزیون ال جی 55up7550 ️با مشخصات کامل دارای کیفیت تصویر 4k

با معرفی تلویزیون ال جی مدل 55UP7550 قصد داریم شما را با یک محصول منحصر بفرد آشنا کنیم و در صورت رضایت آن را برای خانه های خود فراهم کنید. این تلویزیون با اندازه 55اینچ خود و سال تولید 2021 در خدمت کاربران گرامی قرار خواهد گرفت. به غیر از این مشخصات، در قسمت تصویر و صفحه نمایش ما با کیفیت بی نظیر 4K UHD سروکار داریم که به بهترین شکل ممکن و با وضوح فوق العاده تصاویر ارائه خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: قيمت تلويزيون ال جي 50up75, تلويزيون ال جي 55up75, تلويزيون ال جي مدل 7550, تلويزيون up7550, قيمت تلويزيون ال جي ۲۰۲۰, قيمت تلويزيون ال جي ۷۵۵۰, قيمت تلويزيون ال جي 55un8060, قيمت جديدترين تلويزيون ال جي 2021, لیست قیمت تلویزیون 55 اینچ ال‌جی, خرید تلویزیون ال جی 55UP7550 ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 23:26

چهار شنبه 23 مهر 1399

مشخصات فنی تلویزیون سونی 65A8G (بخش دوم)

تکنولوژی OLED

کیفیت تصویر تلویزیون یکی از مواردی است که همیشه مورد توجه سونی بوده است و در ساخت تلویزیون های خود اهمیت ویژه ای برای آن قائل بوده است. تلویزیون اولد  65A8Gسونی قادر است تا تصاویری با روشنایی فوق العاده بالایی را نمایش دهد. فناوری پیکسل‌ ها با قابلیت نوردهی مستقل بدون آنکه نوری به اطراف نفوذ کند؛ باعث ایجاد رنگ مشکی مطلق می‌شود.

پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون به صورت جدا از هم کنترل می شوند، بنابراین کنتراست را به مقدار استاندارد ارائه می دهند و تصاویری روشن و چشمگیر را ایجاد می نمایند. به بیان دیگر باید گفت که تکنولوژی OLED از لحاظ روشنایی بسیار قدرتمند بوده و تلویزیون های مجهز به این تکنولوژی تجربه جدیدی از مشاهدات را برای شما به ارمغان می آورند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون هوشمند (SMART), سیستم عامل اندروید, تلویزیون صفحه تخت (FLAT), تلویزیون سونی, تلویزیون OLED, تلویزیون HDR, تلویزیون 4K, خرید تلویزیون سونی 65A8G,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 23:48

چهار شنبه 23 مهر 1399

10 نمایندگی برتر کولر گازی 30000 ال جی

کولر گازی 30000 ال جی در بین محصولات ال جی جزوه پرفروش ترین ها محسوب می شود. زمانی که فصل تابستان از راه می رسد، اولین وسیله و محصولی که مردم به دنبال خرید آن هستند کولر می باشد. البته این مورد بیشتر در استان‌های کویری و جنوبی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. هنگامی که قصد دارید برای منزل خودتان یک کولر تهیه کنید در بازار فروش با انواع مختلف و متنوعی از کولرهای با قیمت متفاوت مواجه می شوید هر کدام از آنها توسط برندهای مختلفی تولید شده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار لوازم خانگی، ،
:: برچسب‌ها: کولر گازی 30000 ال جی, کولر گازی ال جی 30000 اینورتر, کولر گازی ال جی 30000 کم مصرف, خرید کولرگازی ال جی 30000, قیمت کولر گازی ال جی 30000 اینورتر در بانه, قیمت روز کولر گازی ال جی 30000, کولر گازی ال جی 30000 btu,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 23:39

چهار شنبه 23 مهر 1399

مشخصات فنی تلویزیون سونی 65A8G (بخش اول)

سونی در سال 2019 از تلویزیون های مدرن و شیک خود رونمایی کرد که یکی از آنها تلویزیون  65A8Gمی باشد. کاربران زیادی در سراسر دنیا از این تلویزیون خوش سبک استقبال کردند، چرا که این تلویزیون در عین زیبایی دارای امکانات و خصوصیات فوق العاده ای می باشد. تلویزیون سونی 65A8G با تکنولوژی اولد و صفحه نمایش 4K به همراه موتور پردازشگر تصویرX1™ Ultimate تصاویری فوق العاده خلق خواهد کرد.

صفحه نمایش این تلویزیون از قابلیت های مختلفی همچون استاندارد تصویر HDR، قابلیت 4K X-Reality™ PRO، قابلیت درخشندگی صفحه نمایش TRILUMINOS، پردازش پایگاه داده دوگانه و تجربه حرکات صاف با Motionflow™ XR برخوردار است که تصاویری با کیفیت بالا را خلق خواهند کرد. در زمینه صوتی تلویزیون سونی 65A8G با تولید صدایی واضح و با توان بالا جای هیچ سخنی را باقی نگذاشته است. بلندگوهای این تلویزیون از نوع Cinematic S-Force Front Surround بوده که با بهره گیری از قابلیت Acoustic Surface Audio شما را با حداکثر صدا و وضوح بالا رو به رو خواهند کرد. 



:: موضوعات مرتبط: تلویزیون، ،
:: برچسب‌ها: تلویزیون هوشمند (SMART), سیستم عامل اندروید, تلویزیون صفحه تخت (FLAT), تلویزیون سونی, تلویزیون OLED, تلویزیون HDR ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 23:35

یک شنبه 23 شهريور 1399

آگهی پانیکاد از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود، خرید رپورتاژ آگهی دائمی و با کیفیت است.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 20:21

یک شنبه 11 خرداد 1399

نگاهی به ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B

ماشین ظرفشویی «مجیک» مدل «KOR-2155B» یکی از محصولات کارآمد و زیبای ساخت این شرکت است که با ابعاد نسبتا کوچک و جمع‌وجور خود امکان استفاده‌ی رومیزی دارد. این ظرفشویی ظرفیت 8 نفره دارد و به همین خاطر به خانواده‌های پرجمعیت توصیه نمی‌شود. این ظرفشویی کم مصرف با متوسط مصرف 11.8 لیتر آب در هر سیکل شستشو دارای رده مصرف انرژی A می باشد که با سطح صدای 48 دسی بل هیچ گونه مزاحمتی را حتی در زمان استراحت و خواب برای شما ایجاد نمی کند. در ظرفشویی 2155 مجیک فقط از یک سبد بزرگ استفاده شده تا به کاربر این امکان را بدهد که بدون محدودیت ارتفاع ظروف بزرگ را در محفظه دستگاه بگذارد. بدنه دستگاه، از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده و از مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت برخوردار است. ماشین ظرفشویی مجیک مدل KOR-2155B از برنامه‌های مختلف شست‌وشو مانند شست‌وشوی معمولی، اقتصادی، حساس و شکننده، شست‌وشوی ظروف کریستالی، شست‌وشوی سریع و شست‌وشوی میوه و سبزیجات بهره می‌برد. همچنین این محصول دارای قابلیت خشک‌ کردن ظروف نیز است.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل KOR-2155B, قیمت ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک, خرید ماشین ظرفشویی, کیفیت ماشین ظرفشویی مجیک, ماشین ظرفشویی 8 نفره مجیک مدل KOR-2155B, طرز کار ماشین ظرفشویی مجیک رومیزی, راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی مجیک 2155,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 22:25

یک شنبه 11 خرداد 1399

کولر گازی ال جی 24000 دوال اینورتر

لیست قیمت کولر گازی ۲۴۰۰۰ ال جی

02133518902-3 ☎ کولر ال جی نمایندگی گلدیران جشنواره فروش جدیدترین مدل و قیمت کولر گازی ال جی دوال اینورتر, تهویه صنعتی داکت اسپلیت ال جی ♻ LG یکی از مهم ترین ویژگی های این کولر کنترل فعال انرزی است 24 ماه ضمانت شامل نصب رایگان و ٦٠ ماه خدمات پس از فروش كتبی و معتبر در سراسر ايران (+100,000 تومان)۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - خرید و قیمت کولر گازی ال‌ جی 24000 مدل NT249SQ1 با بهترین قیمت بازار از فروشگاه اینترنتی نفیس24 بهمراه گارانتی رسمی شرکت گلدیران۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - برای خرید کولر گازی اینورتر ال جی از بانه شما می توانید با کارشناسان فروش کولر گازی بانه مارکت در ارتباط باشید و ضمن مشاوره در انتخاب کولر مشخصات اسپلیت 24000 ال جیال جی اینورتراسپلیت و کولرگازی دیواری اینورتر ال جی LG سرد و گرم مدل نکست وان 24000 کد NV-246TQمدت گارانتی: 18 ماه ضمانت پانل – 60 ماه کمپرسورگارانتی: شرکت گلدیران چند سالی است که حرف و حدیث هایی درباره ی مصرف بالای این گونه کولرها بر سر زبان است ولی بازده انرژی این کولرهای گازی در مقایسه با کولرهای آبی چندین برابر بیشتر بوده و همین امر موجب مصرف پایین آنها در مقایسه با کولرهای آبی شده است.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 22:1

جمعه 26 ارديبهشت 1399

آشنایی با ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069

 

شاید در گذشته تصور اینکه بعد از رفتن میهمان‌ها آسوده بنشینیم و به استراحت بپردازیم خیلی سخت و بعید به نظر می‌رسید. این‌که آخر شب باید انبوهی از ظرف‌های کثیف را بشوییم و خشک کنیم عذاب‌آور بود. اما این روزها ماشین‌های ظرفشویی ما را از دست این ظروف راحت کرده‌اند. تنها کافی است ظروف کثیف را درون محفظه ماشین ظرفشویی بچینید، ماده شوینده را به ماشین اضافه کنید، برنامه شستشوی دلخواه را انتخاب کرده و تا اتمام شستشوی ظروف به استراحت بپردازید. ماشین ظرفشویی کرال DS-15069 از طراحی مطلوب و مدرنی برخوردار است. پنل کنترل این محصول تا زمان باز شدن درب دستگاه قابل رویت نیست و همین امر ظاهری یکدست را به این ماشین ظرفشویی داده است و ظاهر خوش ‌ساخت این محصول، آن برای آشپزخانه‌های مدرن مناسب کرده است. بازکردن درب این ماشین ظرفشویی به کمک دستگیره آن و به راحتی انجام می‌شود. نمایشگر کاملاً خوانایی هم در کنار پنل کنترل این ماشین ظرفشویی قرار گرفته است که به کاربر کمک می‌کند به راحتی برنامه مورد نظرش را انتخاب کند.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی کرال, ماشین ظرفشویی کرال مدل DS-15069, ماشین ظرفشویی 15 نفره کرال, قیمت ماشین ظرفشویی کرال 15 نفره, دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی کرال,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 14:46

جمعه 26 ارديبهشت 1399

قیمت کولر گازی گری 30000 بانه

قیمت کولر گازی گری در شیراز

درباره کولرگازی و اسپلیت گری شرکت گری (GREE) که از معتبرترین برندهای تولید کننده کولرگازی و اسپلیت می باشد، در سال های اخیر با بهره گیری از تخصص و فناوری های روز دنیا به شرکتی چندملیتی تبدیل شده و با تولید بیش از 27 میلیون دستگاه تهویه مطبوع خانگی و 2 میلیون دستگاه تهویه مطبوع تجاری در سال، جایگاه ویژه ای بین مصرف کنندگان کولرگازی و اسپلیت در جهان پیدا کرده است. استراتژی گری کولرهای گازی و اسپلیت های گری (GREE) که اصالتا دارای برند چینی می باشند با طراحی زیبا، ساختار قدرتمند، تنوع در مدل و ظرفیت های مختلف و البته شبکه خدمات پس از فروش و گارانتی مطلوب شرکت نیا، از پرفروش ترین برندهای کولرگازی در ایران می باشند. کولر گازی و اسپلیت گری آنچه باید در مورد کمپرسورها و گازهای مبرّد کولرهای گازی گری بدانید کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی می باشد، همچنین کمپرسورهای پیستونی در کولرهای گازی پنجره ای تولید شرکت گری به کار می رود و نهایتا کولرهای گازی و اسپلیت هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 14:26

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

بررسی مشخصات ماشین ظرفشویی 12 نفره دوو مدل DDW-M1223

 

امروزه ماشین های ظرفشویی از مهمترین ضروریات منازل به شمار می روند. شستن ظروف با مواد شوینده و آسیب های ناشی از این مواد و یا ایستادن طولانی مدت برای شستشوی ظروف از شایع ترین مشکلاتی است که اعضای یک خانواده با آن روبه رو هستند و استفاده از ماشینهای ظرفشویی بهترین راه حل برای رفع این قبیل از مشکلات می باشد. ماشین ظرفشویی دوو مدل M1223 با ظرفیت 12 نفره یکی از دستگاه‌های محبوب و باکیفیت شرکت کره ای دوو محسوب می شود که در خانواده های کوچک و بزرگ ایرانی و حتی میهمانی ها نقش به سزایی ایفا خواهد کرد. موتور تعبیه شده بر روی ماشین ظرفشویی M1223 دوو دایرکت درایو بوده که از مزایای این موتور می توان به کاهش مصرف برق، کاهش صدا به خاطر حذف شدن بعضی قسمت های مکانیکی، افزایش کیفیت شستشو، تنوع برنامه ها و ... اشاره کرد.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی دوو, ماشین ظرفشویی دوو مدل M1223, بالاترین مدل ظرفشویی دوو, ماشین ظرفشویی 12 نفره دوو, قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل M1223 ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 3:51

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

آشنایی با ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1412S

 

یکی از ظرفشویی های باکیفیت تولید شده توسط کمپانی دوو ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره دوو مدل DDW-M1412S است. این ظرفشویی از مدل های مبله تولید شده توسط کمپانی دوو است که با رنگ بدنه نقره ای تولید شده است. عرض ظرفشویی ۶۰ سانتی متر می باشد؛ اندازه استاندارد موجب شده تا به سادگی در محل مخصوص ماشین ظرفشویی قرار گیرد. بالاترین قسمت ظرفشویی، محل قرارگیری کنترل پنل می باشد. با وجود دکمه های فشاری می توانید تنظیمات دلخواه را اعمال کنید. جهت شستشوی بهینه و بهتر ظروف، می توانید از ۶ برنامه موجود بر روی ظرفشویی بهره بگیرید. یکی از برنامه های موجود بر روی ظرفشویی می توان به شستشوی سریع اشاره کرد؛ با انتخاب این برنامه، ظروف در کمترین زمان ممکن تمیز و براق خواهند شد.‌ کلاس بهره وری انرژی A است. محفظه داخلی شامل ۲ کشو می باشد؛ این دو کشو دارای قسمت های مجزایی جهت قرارگیری انواع ظروف مختلف می باشد.‌



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: مشخصات ماشین ظرفشویی دوو 1412, ماشین ظرفشویی دوو, ماشین ظرفشویی مبله دوو, ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو, ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1412S, قیمت ماشین ظرفشویی دوو مدل DDW-M1412S, ظرفشویی دوو 1412s, قیمت ماشین ظرفشویی دوو 14 نفره نقره ای, دفترچه ماشین ظرفشویی دوو 1412 ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 3:43

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

قابلیتهای ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-1473

 

ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-1473 با طراحی لوکس و گنجایش مطلوب یک انتخاب مناسب برای تامین آرامش خانم خانه می باشد. به طور کلی ظرفشویی 1473 از نظر امکانات و ویژگی های فنی در رده ماشین های ظرفشویی کارآمد قرار دارد. همچنین 8 برنامه متنوع شستشو برای این ماشین ظرفشویی در نظر گرفته شده است که امر استفاده از این دستگاه را سهولت می بخشد .این مدل ماشین ظرفشویی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و ساخته شده است. از ویژگی های مهم این دستگاه ظرفشویی می توان به کلاس انرژی A++ که به صرفه جویی انرژی و کاهش هزینه های گران قیمت آن هر ماه به شما کمک خواهد کرد اشاره کنیم. اگر هنگام خرید ماشین ظرفشویی پول بیشتری بپردازید و دستگاهی بخرید که حداقل انرژی را مصرف می کند و برچسب انرژی A دارد، در این صورت نیازی نیست بابت بالا رفتن هزینه آب و برق هزینه اظافی پرداخت کنید.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی دوو مدل DW-1473, ماشین ظرفشویی 14 نفره دوو, کیفیت ماشین ظرفشویی دوو, قیمت ظرفشویی دوو 1473, ظرفشویی مبله دوو ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 3:36

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

نگاهی به ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون مدل DW-3803

امروزه ماشین ظرفشویی به یکی از مهم ترین و پرکاربردترین لوازم برقی در هر خانه ای تبدیل شده است که این امر سبب شده صرفه جویی قابل ملاحظه ای در مصرف آب، انرژی و همچنین زمان شستشو رقم بخورد. ماشین ظرفشویی 8 نفره ریتون سری DW-3803 جز کالاهای باکیفیت و پرفروش شرکت ریتون به حساب می آید. برند ریتون یک برند داخلی است که در زمینه تولید انواع لوازم خانگی فعالیت کرده و محصولات متنوعی به بازار عرضه می‌کند. این ماشین ظرفشویی از امکانات مناسبی برخوردار است؛ همچنین دارای طراحی مدرن و بی نظیر بوده که جلوه‌ای خاص به آشپزخانه می‌بخشد. در پنل رویی این ماشین ظرفشویی از صفحه نمایش رنگی LED مخصوصی استفاده شده که این امکان را به افراد می دهد که به راحتی برنامه شستشوی دلخواه خود را انتخاب نمایند. این ماشین ظرفشویی در ابعادی با پهنای 550 میلی‌متر، عمق 500 میلی‌متر و ارتفاعی معادل 590 میلی‌متر طراحی شده است.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی, ماشین ظرفشویی ریتون, ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون, ماشین ظرفشویی رومیزی ریتون مدل DW-3803, ماشین ظرفشویی 8 نفره ریتون سری DW-3803, ماشین ظرفشویی رومیزی,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 3:26

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

امکانات ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC (بخش دوم)

 

کمپانی زیمنس برای تامین قدرت ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC از یک موتور خاص استفاده کرده است که تمام تکنولوژی و فناوری ساخت آن مختص به خود این کمپانی می باشد. این موتور که به موتور iQdrive معروف است قادر است که با مصرف انرژی کمتر و زمان برنامه‌های کوتاهتر عملکردی یکسان و کاملا بهنیه را نسبت به موتورهای معمولی از خود بجای بگذارد. باید گفت همه چیز توسط این موتور به بهترین شکل انجام میگیرد و در نهایت طول عمر بالا و استهلاک کمتری را برای آن به ارمغان می‌آورد. مصرف انرژی این ماشین ظرفشویی به حدی پایین است که در نهایت منجر به دریافت برچسپ انرژی +A شده است.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی زیمنس, ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس, ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC, قیمت ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس SN25D800GC, امکانات ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 3:20

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

امکانات ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC (بخش اول)

 

یکی دیگر از لوازم آشپزخانه ساخته شده توسط کمپانی بنام زیمنس ظرفشویی SN25D800GC است که از امکانات جذابی برخوردار است. ظرفیت 12 نفره و تعداد دو طبقه در نظر گرفته شده برای آن برای خانواده‌های متوسط به بالا کاملا مناسب بوده و میتوان تعداد زیادی ظروف، لیوان و قابلمه را درون آن جای داد. 5 برنامه شستشو به شما این امکان را می دهد که براساس نیاز و سلیقه‌ی شخصی به شستشوی ظروف خود بپردازید و از آنها استفاده کنید.همچنین یک برنامه ویژه و اضافی نیز بنام برنامه شستشو با کمترین زمان (vario Speed) در این مدل قرار داده شده است که در کمترین زمان ظروف شما را تمیز و بدون لک تحویل می دهد. از مهمترین امکانات در نظر گرفته در اکثر موتورهای محصولات کمپانی زیمنس موتور iQdrive می باشد که در این مدل نیز به خدمت گرفته شده است و سبب کاهش مصرف انرژی و مصرف آب نسبت به موتورهای معمولی تا حد زیادی شده است.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی زیمنس, ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس, ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC, قیمت ماشین ظرفشویی 12 نفره زیمنس SN25D800GC, امکانات ظرفشویی زیمنس مدل SN25D800GC ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 3:11

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

مروری بر مشخصات ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284 (بخش دوم)

طراحی زیبای داخلی با دسترسی آسان

به همان صورت که بیرون ظرفشویی SN26M284TR بسیار حرفه ای طراحی شده داخل آن هم با زیبایی خاص و منحصر به فردی ساخته شده است. با باز کردن درب با تعدادی قفسه مواجه می شوید که با نظم و ترتیب خاصی در کنار هم قرار گرفته اند. این قفسه ها حالت کشویی دارند و به سمت جلو باز می شوند که می توان آن ها را در ارتفاعات دلخواه تنظیم کرد تا تمامی ظروف داخلش جا شوند. در قسمت بالایی یک سینی مخصوص کارد و چنگال قرار داده شده و در پایین تر از آن دو طبقه برای قرار دادن ظروف، لیوان، قابلمه و ... طراحی شده است. مخزن مواد شوینده هم در داخل ظرفشویی است و می توان به راحتی به آن و سایر طبقات دسترسی پیدا کرد.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی زیمنس, ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284, ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره, مدلهای ماشین ظرفشویی زیمنس, قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره, ظرفشویی زیمنس SN26M284,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 3:4

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

مروری بر مشخصات ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284 (بخش اول)

امروزه اکثر خانم ها شاغل هستند و وقت بسیار زیادی برای شستشو و آشپزی ندارند برای همین تولید کنندگان هر روزه در تلاش هستند تا لوازم جدیدتری با قابلیتهای بیشتر و بهتر تولید کنند و آشپزی و شستشو را به کار ساده و لذت بخشی تبدیل نمایند. یکی از محصولاتی که کمک بسیار زیادی به خانم ها می کند ماشین ظرفشویی است، در واقع ظرفشویی یکی از مهمترین اختراعات بشریت است که در زمان صرفه جویی می نماید و شستشو را به کار ساده و دوست داشتنی تبدیل می کند. زیمنس شرکتی است که هر ساله تغییرات بیشتری در ظرفشویی هایش به عمل می آورد و با طراحی قابلیت های جدیدتر کیفیت را افزایش و زمان شستشو و مصرف انرژی را کاهش می دهد. یکی از محصولات باکیفیت این کمپانی ماشین ظرفشویی SN26M284TR می باشد که با برچسب A++ مقدار خیلی کمی انرژی مصرف می کند. این مدل با بهره گیری از سیستم «Aqua Sensor» به جای دور ریختن آب، آن را نگه می دارد و در مراحل بعدی از آن استفاده می کند. با استفاده از این فناوری مصرف آب به میزان بسیار زیادی پایین می آید.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی زیمنس, ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26M284, ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره, مدلهای ماشین ظرفشویی زیمنس, قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس 14 نفره, ظرفشویی زیمنس SN26M284 ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 2:58

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

معرفی ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC (بخش دوم)

برنامهها و قابلیت‌های داخلی

طراحی ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC به صورت سه طبقه صورت گرفته است که طبقه‌ی بالایی آن مخصوص قرارگیری کارد، چنگال و قاشق و دو طبقه پایین آن نیز برای قرار دادن انواع ظروف، لیوان و قابلمه می باشد. اما در این محصول از قابلیت Vario Flex و Vario Drawer برای انعطاف پذیری بیشتر و استفاده بهتر از فضا بهره گرفته شده است، به نحوی که طبقه بالایی و سایر طبقات توسط قابلیت Vario Flex به چندین قسمت مختلف برای جای دادن ظروف تقسیم شده اند و می توان فضای آنها را توسط Vario Drawer برای جایگیری بهتر، کمتر و بیشتر کرد. همچنین می توان ارتفاع قفسه‌ها را در مواقع لازم و ضروری تغییر داد و نگرانی از بابت جایگیری ظروف و قابلمه‌های بزرگ نداشت.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی زیمنس, ماشین ظرفشویی 13 نفره زیمنس, ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC, کیفیت ظرفشویی زیمنس, قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس, قیمت ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 2:53

سه شنبه 2 ارديبهشت 1399

معرفی ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC (بخش اول)

کمپانی زیمنس یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین کمپانی‌ها در زمینه تولید محصولات الکتریکی، مخابراتی و حتی لوازم پزشکی می باشد که از سال 1874 میلادی فعالیت خود را در آلمان آغاز کرده است. محصولات این کمپانی بخاطر بکارگیری جدیدترین فناوری‌های روز در کنار تجربه‌ی بسیار بالای چندین ساله همیشه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده است. از جمله تولیدات باکیفیت این کمپانی می توان به ماشین ظرفشویی SN26L880GC اشاره کرد که با توجه به قابلیت‌های بسیار کاربردی این محصول یکی از بهترین ماشین ظرفشویی‌های بازار قلمداد می شود. این ظرفشویی از بدنه‌ای استیل و بسیار مقاوم ساخته شده است که از خاصیت ضد لکه و ضد اثر انگشت بهره می برد که مانع از کثیفی زودهنگام ماشین می شود. همچنین نمایشگر دیجیتالی از نوع LED بر روی درب بزرگ ظرفشویی زیمنس قرار گرفته است که از اطلاعات برنامه انتخابی، زمان، دما و سایر مشخصات شما را آگاه می کند.



:: موضوعات مرتبط: ماشین ظرفشویی، ،
:: برچسب‌ها: ماشین ظرفشویی زیمنس, ماشین ظرفشویی 13 نفره زیمنس, ماشین ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC, کیفیت ظرفشویی زیمنس, قیمت ماشین ظرفشویی زیمنس, قیمت ظرفشویی زیمنس مدل SN26L880GC ,
ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط سونیا در ساعت 2:42

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

به وبگاه تخصصی لوازم خانگی و آشپزخانه خوش آمدید.
ایمیل مدیر :


خبرنامه تحلیلی هیلی بیلی
فروشکاه تی وی سیتی
قیمت بانه کولر گازی






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::